суббота, 12 апреля 2014 г.

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме як я можу навчитись правильно створювати порфоліо, використовувати проектні технології; як я можу використовуввати проектні технології в своїй майбутній педагогічній діяльності.
Я маю усвідомити відповіді на наступні питання:
1. Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально
 можна досягти на тренінгу та  продовжувати реалізовувати 
після нього?
2.  Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені
досконалити власний педагогічний досвід?
3. Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені 
цілеспрямовано навчатися на тренінгу?

4. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити 

професійний рівень?

Ознайомилась з цілями та завданнями тренінгу.   Ознайомилась з посібником, сайтом освітніх програм та допоміжних матеріалів, з електронним довідником.

Також створила вікі-сторінку та власний блог. Відповіла на питання вхідної анкети.

1 комментарий:

  1. Ліза, напишіть, які цілі Ви поставили перед собою, щоб можна було їх реалізувати у ході тренінгу. Подивіться у посібнику. Там записано приклади цілей у блоці рефлексії. Допоможіть правильно сформулювати цілі і одногрупникам.

    ОтветитьУдалить